Vår!

15/3

Vilket vårväder vi hade i helgen. Helt underbart.

Lördagsolen fick mej och Victoria på långprommenad med mina hundar och det var välbehövligt. När vi kom hem så satt Mia och Patryk här och solade sig. Jag älskar oväntade besök, man blir så uppspelt, precis som ett barn.
Naturligtvis tittade vi på melodifestivalen och som vanligt tyckte vi inte som resten av Sverige. Jag ville verkligen att Salem Al Fakir skulle vinna. Det är en helt fantastisk låt. Men, men man kan ju inte alltid få som man vill.

Igår hade vi Lennart och Brita på frukost, väldigt mysigt och väldigt gott. En arbetskamrat till Stefan kom med sin man och tittade på mina och Stefans alster. Jag fick sålt 3 damer och det är kul att någon kan uppskatta min "konst". Och sedan tog Stefan och jag vår FÖRSTA kopp kaffe ute i solen vid dammen. Det är något magiskt med den första koppen ute.

Martina kom en stund igår och sedan kom Halit. Veckan som kommer är praovecka för Marcus. Marcus och Jonas ska prao i stan på samma ställe (Hos Marcus pappa). Imorse körde jag in dom till stan. Jonas har tillbringat natten här, och det var meningen att dom skulle stanna kvar hos Svante,,,,,nu är dom här igen, dom längtade hit bägge två. Vad gör man??? Så imorgon får jag upp tidigt för att köra in dom igen.

Nu har jag pratat med Pia och gud vad det är kul! Det är alltså 20 år sedan vi sågs och 15 år sedan jag hörde hennes röst. Nu ska vi få ihop en helg där vi ska träffas med våra män och det längtar jag enormt efter. Vi var ju som ler och långhalm i så många år och har så mycket att prata om både det som vi upplevt och det vi gjort de 20 år vi varit i från varann. Vilket fall som helst så längat jag dit.

AnkiFukostdaxs
Vårtecken 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0