Var blir tiden av

19/3

Fattar inte var veckorna blir av?. Nu är det Fredag igen och visst det är skönt men ännu en vecka har ändats. Jag har inte skulpterat på tre veckor! Har inte haft lust och inte riktigt vetat vad jag ska göra. Tänkte ta tag idet idag.
Marcus har ju praktiserat hos sin pappa denna vecka och jag tror att det gått bra.
värken jag har för mina synder har varit väldigt påtaglig denna vecka och sömnen har fått stå tillbaka, och mitt "trevliga" humör visat sig. Som tur är, för familjen, tränger jag undan en hel del humör. Det är inte deras fel att kärringen i huset inte kan sova. Trots detta kommer jag på mej själv med att gå omkring och sjunga, då har man inte så dåligt i alla fall....

Ute i trädgården börjar det ju att töa och det blir till en lerig sörja. Så ännsålänge är det inte mycket man kan göra. Ute hos kaninerna är det blött. Jag ska slänge ut torv på de värsta ställena så att de inte blir så blöta. De har ju tak med singel under och där är det torrt, men ute ser det inte så trevligt ut. Iår kommer inte marsvinen att gå ute då jag bara har 4 skinnies och ett hårigt marsvin kvar. Jag har en vit kanin som heter Greta, hon kommer att få en blå pojkvän. Detta par kommer att få vara i marsvinshus+gården. Detta tror jag kommer att bli bra.
Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0