vår??

28/3

Det ska inte förnekas att jag allt är lite besviken över helgvädret! Fredagen bjöd ju på ett underbart vårväder, och jag önskade mej lika fint väder både lördag och idag, söndag. Men vi åkte (jag, Stefan och Malin) till Höganäs och Blå hallens påskmarknad istället för att sura över regnrusket. Vi alla tre besökte toaletterna, jag och Stefan fick var sitt bås och Malin stod och väntade utanför. Jag hörde Stefan vissla och skulle göra likadant. Ha ha sa Stefan, du kan inte vissla.vilket jag utbrister ha ha..du vet väl inte vilka läppar jag visslar med! Ops! hoppas bara det är du där ute Malin! säger jag. När jag står och tvättar händerna kommer det ut en kille ur en av de andra båsen....snacka om att jag blev röd om kinderna. Efter detta fnissäventyr åkte vi till Höganäs museum och kollade in lite motorcycklar och Åke Holms fantastiska figurer. Vi fick en rolig dag trots vädret.

I dag har vi haft besök av en arbetskamrat och fick avhyst lite av mina keramikdamer. Jag kan fortfarande inte fatta att det är någon som gillar det jag gör. Det är fantastiskt roligt!

Har också pratat med min otroligt efterlängtade kompis Pia. Hon och hennes familj kommer till oss på Fredag och jag längtar enorm mycket över att äntligen få träffa henne efter 20 år!

Anki

Kommentarer
Postat av: mia

Hej söta Anki... på tal om att någon är intresserad av dina figurer så skulle jag vilja titta på dina djurfigurer.

Din giraff som jag sett lite i bakgrunden är jättefin och kamelen i fönstret. jag kommer ut nån dag så får vi snacka lite...kram på dig så länge <3 ..

2010-03-28 @ 21:18:32
URL: http://www.miasunika.se
Postat av: mia

Hej söta Anki... på tal om att någon är intresserad av dina figurer så skulle jag vilja titta på dina djurfigurer.

Din giraff som jag sett lite i bakgrunden är jättefin och kamelen i fönstret. jag kommer ut nån dag så får vi snacka lite...kram på dig så länge <3 ..

2010-03-28 @ 21:20:35
URL: http://www.miasunika.se
Postat av: Ninni

Hej min bästa underbara vän! Tack för att du finns och stöttar mig, puss på dig

<3<3<3<3<333<3<3<3<33<



Vad roligt att ni äntligen ska träffas, du och Pia. Det blir säkert givande. Glöm inte att andas emellanåt bara...ni har väl hur mycket som helst att prata om.

kram

2010-03-28 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0