ok

23/3

Vad gör man när man inte mår som ska göra? Jag bara är...tycker det är synd om Stefan, han ser ju att jag inte är som jag ska och ändå försöker han hålla humöret uppe. Jag måste nog hitta på något som gör mej lättare inombords. Nu när våren kommer kommer det natruligtvis att lätta en aning. Jag älskar min familj och alla runt omkring mej.

Igår fick jag en tid för kastrering av kaninhasse hoc Viveca Ågård, han mådde bra idag när jag kollade upp honom. Han tittade lite misstänksamt på mej, kan inte förstå varför?

Nu ska jag bara plocka ihop min lekamen och sedan ska jag till Yvonne och assistera henne.
Anki

Kommentarer
Postat av: Stefan

Älskar Dig som Du är.

Gubben

2010-03-23 @ 15:06:54
URL: http://ankiskeramik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0