litt sur

12/3 kl 23:33

jag var nykter i morse, men nu börjar det ordna upp sig....

Nene. Jag gick och la mej rätt sur i går och vaknade....kan Ni tänka...lika sur. Varför då? Jo. Irriterad över att den 14 åriga sonen har svårt att hjälpa till...alltså han gör det man ber om, men att ta egna initiativ...vad är det? Jag har ju inte sovit ordentligt på flera nätter. detta+värk gjorde att jag igår blev jäkligt förbannad över den helt stackars, ovetandes 14 åringen. Allt detta gjorde att jag var arg när jag vaknade. Men en glad Stefan och en lika glad Malin gjorde att dagen blev väldigt bra ialla fall.

Pizza och ett mycket efterlängtat samtal från Pia, (lite vin på detta gjorde gott det också) gjorde att kvällen har varit mycket trevlig. Imorgon hoppas jag på nice väder och ett gott humör. Natti Natti Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0