Inget vidare....

11/3

Ibland undrar jag hur mycket en kropp klarar av. Jag är jävligt seg och klarar det mesta utan gnäll men när jag inte får sova då brister det liksom för mej. Dessa dagar känns det som om jag inte klarar av de mest vanliga sysslorna utan att ramla ihop. Så! nog om detta.

Jag la faktiskt ut lite råttgift igår. Jag måste försöka att hålla råttorna stången. De går faktiskt bokstavligt och plockar eventuella kaninungar direkt ur boet och SÅNT vill vi inte ha. När tjälen går ur jorden kommer jag att fylla alla in och utgångar med sten. Allt för att försvåra för de satans otygen.Nu är det krig.....
Anki 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du lovade att inte skulle sätta ut bilden på mig.

Kram Stefan

2010-03-11 @ 14:16:29
URL: http://ankiskeramik.blogg.se/
Postat av: anki

Ja jag vet...men kunde inte låta bli...

2010-03-11 @ 15:20:23
Postat av: mia

Hjärtat ...varför fylla med sten? du brukar ju använda fogskum....och mycket med till och med..<3...

kram på dig

ps förresten vad söt Stefan är på kortet ;)

2010-03-13 @ 00:40:55
URL: http://www.miasunika.se
Postat av: anki

Alltså,,vet du vad..det finns redan fogskum i hålen.fniss

2010-03-13 @ 10:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0