Envisa hund!

30/3

Igår hade jag fått en tid till min lilla tös hos veterinären för att göra vid hennes tänder(de stackare som finns kvar). Hon fick lugnande....inget hände, hon var stel som en pinne. Hon fick lite till och visst blev hon lite trött men icke sa nicke att vetrinären ens fick glutta på hennes tänder. Jag fick åka hem i ogjort ärende. Så nästa onsdag ska hon lämnas in för sövning. När vi kom hem var hon så trött och vinglig att hon sov hela kvällen.

Jag själv har legat vaken hela natten! Det är fruktansvärt att bara ligga och vrida på sig. Jag kommer på mej själv med att sjunga i huvudet och vicka med tårna i takt. Ofta, ofta när jag vaknar, alltså det kvittar när, det kan vara mitt i natten, så har jag en text i huvudet. Imorse somnade jag efter att Stefan gått upp. Vad ska jag göra?? detta håller inte längre. Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0