trädgårdsrundan.

9/6

Jag VET att jag inte skrivit på länge, har faktiskt lite dåligt samvete för detta. Att jag inte skrivit beror på att jag inte vet vad jag ska dela med mej om. Att jag har jättevärk och är på ett jävla humör har jag inte orkat skriva om. Nu har det varit en jättehektisk månad med trädgårdsrundan som startskott. det har fejats och donats både inne och ute. Vi blev klara i år också, detta tack vara Stefans entusiasm och arbetsanda. Vi fick många lovord och glada tillrop över både trädgård och keramik. Jag har uppnåt det jag vill när betraktare skrattar åt mina figurer. Då är det roligt att heta Anki.

Vi ska hämta en ny familjemedlem till helgen. En helt underbar liten katta vid namn Tess. Hur vår arga Mim kommer att bemöta denna ljuvliga varelse återstår att se. Jag kan tänka mej att hon både kommer att skjuta rygg, spotta och fräsa. Det är bara för argbiggan att bita i det sura äpplet. Tess ska stanna.

Sätter in lite bilder på trädgårdsrundan.

Kommentarer
Postat av: Ninni & Henrik

Åhhh, blir så lyckliga när ser vi allt det vackra som finns i trädgården. Ni är världsduktiga!!

Massor av kramar från oss <3

Ninni & Henrik

2010-06-09 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0