kaninungar

21/1

Idag tog jag mej en titt på kaninungarna och kunde konstatera att det är två honor och tre hanar. En hona är vit och jag döpte henne till Ellen och den gråa honan till Tilda. Jag vill behålla alla för dom är helt underbara. Dessutom har jag ju haft otur med alla andra ungar så ingen panik om de inte blir sålda.

När jag och Tanja skulle ta förmiddagsrundan klämde jag hennes svanstipp så den sprack! Hon skrek och tittade förfärat på mej. Snacka om ångest. Hon glömde snabbt och jag kunde undersöka henne. Det såg fint ut, tack och lov.

När det gäller min keramik kommer det in bilder snart. Det känns som om jag har hur mycket som helst och snart måste jag börja sälja! Det är svårt att få ut sina saker om man inte är säljartypen, jag har lite svårt att prata för min saker.

Fan vad jag är klumpig. Jag har precis köpt en ny tröja på GinaTricot, och igår när jag skulle på väla kom tröjan på. När jag sedan kom hem gjorde jag en fruktdrink på jordgubbar och fil. och tror ni inte att när jag druckit färdigt upptäckte jag fläckar av jordgubb!! Jag blir så trött. Jag går oftast i arbetsbyxor pga av alla djur och när jag för en gångs skull INTE bytar om när jag kommer hem, fläckar jag ner allt. Jag skulle ha haklapp jämt och ständigt. Tröjan är förstörd och jag ledsen.

Anki

Kommentarer
Postat av: Ninni

Din stackare...Tanja, att matte klämde svansen:(.



...och du Anki, med nya tröjan. Du får använda jobbebyxorna, de är du jättefin i. Puss och kram

2010-01-21 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0