Igång igen

20/1

Imåndags var jag och Vanja på keramiken, kul att vara igång igen. Jag skulpterade ett nytt huvud. Det är svårt men jag kämpar. Jag bara måste! bli bra på detta.

Stefan han kämpar han också, nu har stackarn gjort om kotteburen till en chinchillabur åt Martina. Den blir urbra och kan levereras till henna imorgon. Sedan ska vi bara hämta de små töserna hos Vanja. Idag ska vi förbereda och åka till väla för att inhandla mat och lite leksaker. Marcus ska följa med för han behöver en ny skolväska. Ska kolla med honom om han inte behöver några kläder för han växer så det knakar.

Djuren mår bra, Bamse är som en valp ena dagen och som en förvirrad gamal gubbe nästa.

Vi håller på att förbereda på vårt nybygge. Vi ska ju riva en del av det befintliga garaget som bara används till förråd och bygga nytt. Det ska bli en smedja-keramikverkstad, med tillgång till försäljning. Sedan har vi trädgårdrundan och torparedagarna i Åstorp. Undrar om vi kommer att hinna vara med på trädgårdsdagarna....vi får se, vi behöver ju inte anmäla oss ännu.

Lite bilder på kattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0