Filmtime

25/1

Min grabb älskar film, helt ok. Ibland eller ska jag säga oftast när han tittat på en film som jag inte sett, tycker han alltid att jag ska se den. Han kan tjata och tjata. Vi har inte direkt samma filmsmak.....ialla fall har han snackat om denna film "The hills have eyes". Jag har sett tvåan (Marcus ide naturligtvis) och tycker den var äcklig. Igår fick han mej att se den första och den var skitspännande. Jag sitter som i kramp och frågar hela tiden vad som kommer att hända, kommer han att klara sig? Marcus blir till slut sur och tycker jag förstör hela filmen. Vafaan jag nästan skiter på mej av skräck och sitter bakom filtar och kuddar.(försöker påminna honom om att jag tittat på skiten för hans skull). När det närmar sig slutet nästan viskar jag...kommer dom att klara sig????

När så filmen är slut....visst var den bra mamma. Vänta bara din skitunge. Nästa spökfilm som jag ska se på ska han tvingas att se, så får vi se hur tuff han är.....

Anki

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du skriver så roooligt!! Jag har ett förlag: Hoppa spökfilmer och att ge igen med en värre spökfilm...är inte att ge igen. Välj...Borta med vinden eller någon annan trevlig liten gammal körleksfilm:).



Kram och ha en bra dag/ Ninni

2010-01-25 @ 12:11:30
Postat av: Ninni

Du skriver så roooligt!! Jag har ett förlag: Hoppa spökfilmer och att ge igen med en värre spökfilm...är inte att ge igen. Välj...Borta med vinden eller någon annan trevlig liten gammal körleksfilm:).



Kram och ha en bra dag/ Ninni

2010-01-25 @ 12:23:33
Postat av: Anonym

Hej Ninni.

Marcus gillar inte riktiga spökfilmer, och Borta med vinden....nja jag vet inte, jag tror att då hade nog jag lidit lika mycket. kram Anki

2010-01-26 @ 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0