...

18/1

Jaha nu var man på dåligt humör igen!. Vaknade väl på fel sida och är sur. Tur att det bara är jag hemma som märker av det. Jag hinner nog fixa humöret innan resten av familjen kommer hem. Har haft mycket värk och sovit dåligt vissa nätter och naturligtvis påverkar det en hel del. Jag hade sett fram emot gårdagen länge. Jag och Martina skulle prova på linedance! Och som ett brev på posten så jävlades min ena höft extra mycket så det blev inget..stor besvikelse.

Annars så har helgen varit bra, Jag och lillsyrran, som sov över tors-fred, åkte till Tomelilla och handlade 100kg lera och en massa glasyrer. Vi använde hennes GPS så vi hittade med en gång. Så nu är det bara att fortsätta skulptera. Just nu har jag tolv alster som står på tork. Vi ska köra en glasyrbränning nu så att jag får sakerna färdiga och kan ställa ut dom i jordkällaren (som för tillfället är keramikförråd).

Nu ska jag bli av med det dåliga humöret och gå och dona lite grann.

Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0