En massa skitsnack!

27/1

Jag har precis tvättat vår hallmatta och fick den på plats, då blir Bamse dålig och bajsar ner hela mattan. Inget att göra åt, bara att torka upp och slänga in den på nytt. Imorse fattades köksmattan plus att det på nytt låg en massa bajs på golvet.Skitkul. Bamse har under hela dagen legat och tryckt under bordet och varit allmänt hängig. Det fullkommligt sprutar ur honom och jag har fått klippa bort all päls under svansen och på benen. Ikväll har han kräkt också. Jag undrar om han fått i sig något eller om det är magsjuka. Vi får se imorgon om han är bättre. Han är en gamal man och orkar inte lika bra som förr. Det får bli risavkok imorgon då han varit fastande idag. Blir han inte bättre får jag kontakta veterinär.

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0