chinchillajakt

29/1

Idag har jag varit på G. Tvättat, gjort vid hos marsvinen, dammsugit och skulpterat. Har gjort ett nytt barnhuvud. Det är jättesvårt men ack så roligt.

Var och hämtade Martina och vi åkte hem till henne. Hennes ena chinchilla hade hittat ett hål únder ett kökskåp och krupit in där. Den lilla krabaten ville inte komma fram och vi fick lämna henne. Hoppas att när det är kväll ska godiset som lagts ut vara oemotståndligt,och vi kan kolla om hon tar sig ut för egen maskin eller sågen ska fram. De är jättepåhittiga och puttar upp dörrar.  Verkliga charmknuttar. Anki


Kommentarer
Postat av: Ninni

Du gör så vansinnigt fina grejor! Waow vilka fina huvuden!kram på dig, min bästaste vän

2010-01-29 @ 21:57:49
Postat av: mia

Hej Anki.... jag måste bara säga att jag e jätte impad ...vilken utveckling... lycka till med ditt skapande....kram kram <3

2010-01-31 @ 11:30:32
URL: http://www.miasunika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0