Ännu mer bla, bla

13/1

Igår var min kompis Vanja här och vi skulpterade i köket. Jag fick flytta ner allt då det är för trångt i min "verkstad" (alltså sovrummet). Vanja har skulpterat något år och är skitbra på sina ideer. En del har det bara.
Vi satt nog ett par tre timmar! tiden bara flyger iväg. Kul var det ialla fall.

Imorgon kommer min lillis hit och det ska bli skitmysigt. Hon sover över och ska bara få vara....

Här fortsätter lite citat ur barnamun.

tankar om kroppen.....

Tarmarna är som en sorts hyllor. Maten sorteras och läggs på hyllorna när den kommer ner. Dessutom är inälvorna fastsydda så de inte ska lossna när vi hoppar. (Nina 8 år)

Magsäcken består av tarmar, smältning och en del brödskivor. (Allan 5 år)

Kroppen måste ha mat för att överleva. Och det är dyrt. Italiensk sallad kostar över fem kronor kvadratmetern. (vidar 5 år)

Om man vill bli smal jättefort kan man bara gå till doktorn och bli dammsugen. (Marius 6 år)

Ankivanja i keramiktagenvanjas skulptur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0