snö, snö, snö

3/2

Inatt vid ett fick Stefan åka till jobb för att skotta. Det gjorde han till kl 6. Sedan hem och skotta så sammanlagt har han skottat i 12 timmar. Tro fan att han har ont i axlar och rygg. Nu vill jag inte ha mer snö! Marcus är fortfarande hängig men Martina mår bättre. Just nu finns det inte mycket att göra, kan ju inte gå ut för all snö. Att gå över ängarna är det inte tal om. Man får pulsa ut till kaninerna.

När det gäller min keramik blir jag lite frustrerad. Det här med att det ska glaseras, jag tycker ju egentligen bara om det råa och vill inte glasera. Jag känner nästan att jag måste glasera grejerna, men jag gillar det ju inte. Vi får se hur jag gör hädanefter. Anki                                                                                                     Den torkar lite ojämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0