seg...

11/2

Ja som överskriften säger så är jag jätteseg. Kommer inte igång med något vettigt alls känns det som. Jag tar en runda med dammsugaren,- sätter mej vid datan. Tar en runda med disken-sätter mej vid datan och så håller jag på. Ända gången jag slutför något är med keramiken. Ja, ja, så kan det ju vara ibland men inte alltid. Jag och stefan har vardera gått ner ca 5-6kg. Vi äter nyttigare, inte så stor portioner och så äter vi oftare. Detta på en period på 5-6veckor. jag är jättenöjd och känner mej mycket nyttigare och lättare.

Jag har börjat på en ny bokserie som jag lånar av min egna personliga bibliotikarie Vanja. Författaren heter Janet Evanovich och dom handlar om Stephanie Plum. Hon är prisjägare, en mycket otursdrabbad och ibland dråplig sådan. Jag skrattar högt när jag läser dom, de är skitroliga och jag rekommenderar dom skarpt.

Karin, min kaninkompis ringde och sa att en av mina ungar är kanske såld till Hässleholm. Får reda på mer på lördag. Det är den vita hanen som är på tapeten. Bra att jag får in lite pengar för man lägger ner mycket.

Ikväll åker jag till Yvonne i Jonstorp för att hjälpa henne med kvällskursen. ska även dit på lördag. Ska bli kul.

Nu är det Smulans mage som strejkar. Hon kräks och har diarré. Henne kan man ju inte ha fastande i två dagar för då försvinner hon helt. Jag får hålla extra koll på henne eftersom hon har epelepsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0