Ny telefon.......

23/2

Nu är jag riktigt sur..på Sony ericsson. nu är det min telefon som inte har täckning, och ja, jag har prövat med simkort i annan telefon så det är mobilen det är fel på. Martinas är fortfarande på lagning. Sist jag lämnade in telefonen för rep. kunde de inte fixa den så jag fick en ny. Jag tror att det är andra elle tredje rep för Martinas telefon. Nu är jag på jakt efter någon annan. Tror jag vill ha en samsung. Tycker inte om Nokia. Vi får väl se vad det blir. Lite tråkigt för jag gillar min mobil och kan den innan och utan, snygg är den också.....

Annars händer inte så mycket. Igår var jag, Marcus och Jonas på väla för att handla kläder. Vi fick ihop en del på Cubus. Han fick 5 tröjor och ett par jeans för 1200 kr. Nu har han så han klarar sig ett tag ialla fall. imorgon ska han klippa sig och det går åt pengar där med. Snart får jag gå med lackväskan på stan...
Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0