Ny telefon

27/2

fattar inte var tiden blir av. Dagarna bara går och jag får inget vettigt gjort. Naturligtvis skulpterar jag som vanligt men.....

I onsdags var vi och gratulerade Simon på hans 19 års dag. Vi har inte setts på nästan ett halvår! Gud vad grabben har förändrats, lika go som vanligt men han har halverat sig själv. Han har minskat nästan 20 kilo och han är bara muskler. Han är skitsnygg. Nu får det inte gå 6 månader emellan mötena. Helene var lika snygg hon.
Vi systrar måsta hålla bättre kontakt. Men det är svårt att få ihop det ibland och som jag sa nyss: tiden bara rinner iväg.

Idag var jag och Stefan och köpte en ny mobil till mej. Det blev en LG och det är skitsnygg. jag är nöjd med valet och kommer att vårda den ömt.

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0