mysbesök

14/2

Igår lördag var fullt ös hela dagen. Jonas och Marcus åkte iväg till Helsingborg samtidigt som jag åkte till Jonstorp för att assistera Yvonne. Det var ett roligt gäng tjejer på 9st och det var både förfriskningar och glada tillrop. Skitkul! När jag kom hem satt våra allra bästa vänner i köket (Ninni och Henrik) och helvete vad jag blev glad. Martina hade också kommit hem och lite senare dök även Martinas kompisar Kim, Sandra och Sofia upp. De satt och pratade och mös i köket. Efter ett par timmar kom Halit och jag tror att de satt kvar fram till halv tre!. Jag hade ätit melon och fick allergi så kl halv två gick jag upp för att duscha! tog en clarityn och låg och läste till tre halv fyra, först då lugnade sig klådan.

Idag har Pappa och Gunilla varit här. jag fick låna en telefon av modell ?. Det är en nokia och den är ny, alltså bättre än stenen jag hade tidigare i väntan på marcus inlämnade telefon. Sedan gick vi in och tog en kopp kaffe hos Victoria och Ronny. Lille Ludvig hade hosta och var förkyld. Jag älskar den ungen. Hanna hade en kompis och hon är lika go hon också. Karin har hämtat den lilla vita hanen som skulle till Hässleholm och vi har pratat sedan dess och leveransen gick jättebra. Jo föressten jag gjorde färdigt en elefant igår också. Han är riktigt tung ska jag säga.

Anki

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag är lyckligt lottad över att ha en vän som du!

2010-02-15 @ 16:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0