kristallhealing

8/2

Klåda, klåda, klåda. Jag tror jag blir tokig! Har under en tid haft en jävlig klåda och upptäckte att det var jordgubbarna som jag använde i min smoothie. Tog bort dessa och klådan försvann. Igår åt jag dock apelsiner och det måste vara dom jag inte tålde för hela natten har varit en jävla klådnatt. Jag gick upp och skrubbade mej i duschen, smorde in mej men inget hjälpte. Det kliade under naglarna, fotsulor, handflator och jag såg ut som en spetälsk på kroppen. Mitt i detta skit har jag ångest så denna natt önskar jag ingen. Fy. Nog om detta.

Idag ska jag och Martina till Maria på Oscarsgården för en kristallhealing. Martina ska testa detta då hon mår dåligt och är sjukligt trött. Alltså denna familj. Vi är oftast väldigt glada och spralliga, men ibland tar annat över och vi blir som soffpotatisar och vill inget. Vi försöker göra som Johan Glans-gå och lägga sig i fosterställning och hoppas att allt går över. Allt blir så jobbigt, det blir som att bestiga berg när man bara ska gå över kullen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0