going on

15/2

Idag väcktes jag abrupt av marcus, han hade missat bussen IGEN. Händer det en gång till blir det vatten och bröd månaden ut! Efter avslängning av odågan gick jag och lade mej igen. När jag väl kom upp igen, beredd på att gå ut med hundar, hämta tidning och koka kaffe. Inget behövde jag göra, jo koka kaffet, Malin hade gjort allt det andra och gisses vad jag blev glad! Sedan gick allt av bara farten, fick städat på uteplatsen, städat i köket, tvättat och dammsugat. Det kändes riktigt bra. Jag får väl lida imorgon....men det tar vi då.
Har skulpterat en isbjörn och tyckte den blev riktigt bra faktiskt. anki
 Stefan i martinas pyjamas

Kommentarer
Postat av: Ninni

Fantastiskt fin isbjörn och gillar även djuret som hänger över...nåt.

Mannen i den rosa pyamasen...känner du honom??? Jag säjer bara Veet:)RRRRRRR-rrrr.......



2010-02-16 @ 11:28:59
Postat av: Anonym

så söt du är i den stefan :D hehe

2010-03-16 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0