Dr Bach blomsteressenser

9/2

Igår fick jag faktiskt loss tummarna jag sitter på och åkte till plantagen för att inhandla diverse blommor. Jag har inga gröna fingrar och det blir dyrt i längden. Igår fick köksfönstren nytt och fint. Nu gäller det att hålla liv i dessa plantor, ett tag ialla fall. Pappa och Gunilla var på kaffehumör och lite sällskap är aldrig fel. Martina och jag åkte ju till Maria på Oscarsgården och Martina fick sin healing. Hon har ju varit så otroligt trött och tungsint, Maria rensade henne och gav henne ny och stark energi. När vi åkte därifrån kände Martina sig lättare. Hon hade haft ett helt fotbollslag med b-änglar som tyngde henne. Vi som vet att detta fungerar. Testa! Gå in på min länk tlll Oscarsgården och läs om både healing och blomsteressenserna. Blomsteressenserna  fungerar både på människor och djur.

Både Marcus och Martinas Sony Ericsson mobiler är på lagning. har precis kommit hem från att ha lämnat in telefonerna. Martina kommer att vara utan i 3 veckors tid. Vi får se om hon kan låna någon då hon inte har fast telefoni. Marcus har min telefon och i värsta fall får han vara utan och Martina ta min.

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0