Veckorna bara går...

14/4

Jag har varit aktiv ett par dagar nu. Det känns underbart. jag har träffat plupp och vi har varit i helsingör och bara myst. jag har träffat nära och kära. Och jag har räffsat upp i vår björkdunge. Vädret är underbart,,,kan det bli bättre?

Min älskade, högt uppskattade, roliga och trevlige son, försov sig i morse igen! jag tror att jag blir tokig. Tur att jag imorse var pigg och på glatt humör annars hade han haft cykeln på ett ställe där solen inte lyser. jag har aldrig varit med om maken till unge! Älskar honom dock ändå.

Malin åkte hem igår, hon har varit duktig i trädgården hon också, Malin lärde Marcus hur trädgårdstraktorn fungerar och tillsammans tog de upp mina löv och pinnhögar. Detta tyckte Marcus var så kul att han dagen efter tog Jonas med sig och tillsammans arbetade de och turades om att köra traktorn. Tänk vad lite motorer kan göra för två 15-åriga grabbar. Duktiga var dom ialla fall och all hjälp är välkommet. Granntösen Felicia var här i söndas och skulpterade en stund. Hon var riktigt duktig.

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0