My brain..

11/4

Jag är en funderare, mina tankar slutar aldrig och det är en av anledningarna som gör att jag sällan kan koppla av. Sen kan man ju inte påstå att hjärnan hjälper mej,,,snarare får mej (tror jag) upplevas som virrig, ljuset är tänt men ingen hemma, hissen går inte ändå upp,  alla hönsen är inte hemma, ja jag kan hålla på så ett tag.

Jag och min familj har skrattat och skämtat om detta sen jag var liten. Min far kallade mej för proffesorn tidigt.
Alltså jag tänker, men säger bara hälften och tror att folk ska fatta vad jag säger. Människor som inte träffat mej tidigare, tittar medlidsamt på Stefan.....stackaren vad är det för ett stolpskott han hittat???

Jag har skrattat många gånger och många med mej då jag vänder och vrider på orden. Härom dagen sa jag till Stefan att-gå inte där för där har Bajse bamsat....Jag tror ni greppat vad jag menar. Det är därför jag köpt en tröja med texten "Jag är inte trög, jag har bara otur när jag tänker"

Ett bra ordspråk.  "Hellre vara tyst och låta folk tro att du är dum, än att öppna munnen och bevisa det"

Kul! kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0