Härligt möte efter 20 år!

4/4

Glad Påsk till Er alla!

Jag och Stefan har varit ensamma nästan hela påskveckan då Marcus spenderat lovet hos sin pappa.

I Onsdags var jag och hämtade upp min lillasyster Mius och tillsammans hämtade vi upp nästa syster, som numera kallas för Plupp. Hon liknar Plupp på pricken, rund näsa och ett hår som står åt alla väderstrecken. Vi tog en runda till plantagen och fick inhandlat diverse påskfina blommor och lökar. I Torsdags fick jag hämtat upp äldsta dottern Martina. Hon var "suk" i näsan. Feber hade stackar´n också, då kan man behöva en liten mor som tycker synd om en.

På Långfredagen kom Pia och hennes familj och som sagt vi har inte setts på 20 år!! Och så glada vi var. Det var så härligt, Pia såg precis likadan ut som då. Helt otroligt, och hennes skratt var på pricken samma. Vi pratade, åt och fick faktiskt pratat i nio timmar. Det var mycket som skulle tas igen. Jodå, våra män fick också vara med. Oliver, Pia och Claus 7årige son var med hela tiden och som en solstråle, trots stillasittandes. Denna dag kommer jag att leva på länge, länge.

Igår var vi hos Pappa och Gunilla, där möttes vi upp av Plupp och hennes söner, mina barn kom från var sitt håll och vi hade en mysig stund tillsammans. anki
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så söta bilder på min sjuka bästis :D

2010-04-05 @ 12:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0