Vår igen....

Fredagen 18/9

Idag tog jag solstolen och satte mej i solen. När man sitter så där, blundar och lyssnar på ljuden omkring dej är det underbart och idag kändes det som om det var våren som var på väg och inte hösten. Fåglarna sjunger, flugorna surrar och solen värmer....kan det vara skönare? Nej, men lite sällskap gör inte ont och när jag sitter där ringer min allra "bästaste" vän, hon sitter på sitt håll i solen så jag tog bilen och åkte hem till henne och då fick jag både skön sol och älskligt sällskap, då är man på topp! Tack Ninni för en skön stund i solen.

Stefan har gjort en ring till mitt lillfinger och jag gillade den verkligen.....när jag gjorde vid hos marsvinen har jag tappat ringen!!! Nu har jag varit och rotat i både marsvinshuset, komposten och inne men kan inte hitta ringen, skit också!

Det ska blir härligt väder i helgen och vi kommer att få lite besök, Marie L. vill titta på mina drakar så det ska bli kul att få visa lite keramik. Trots allt vill jag ju fortsätta med keramiken men kan ju inte behålla allt. Och faktiskt är det inga dåliga grejer jag gör, jag är ju trots allt bara amatör........Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0