seriestart

Tisdagen 8/9

Måste säga att jag tänker mycket på vad de sa på radion härom dagen. Det här med klassträffar. Jag har aldrig känt något behov av att gå på dessa träffar, kanske för jag kände mej alltid som ett bihang. Jag var rätt  klumpig under tonåren, visserligen med ett jävla humör så det är aldrig någon som sagt något. Många har sagt att du som var så söt, jag har aldrig känt det så. Kan tänka att jag inte var så snäll mot alla heller, det går kanske någon där ute och tycker att jag var det värsta som fanns.....vilken fasa. Njae, någon klassträff är jag ialla fall inte sugen på.

Idag började mitt absoluta favvo program (förutom så ska det låta) Idol. Så nu är kontrollen min om kvällarna och gud nåde den som tar den....Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0