ok

Onsdagen 30/9

Glömde att skriva igår, humöret blev bättre när jag och Tanja tog en liten runda i bruse skog. Vi gick inte in i själva skogen utan gick ute i solen och njöt. Vilken hund hon är!! när jag de sista 400 m till bilen vaggande som en anka och inte kunde lyfta benen ordentligt, bara tittade hon på mej och väntade, gick i min takt. Vi mötte andra hundar men hon drog inte ens. Hon är fantastisk. Väl hemma tog jag kontakt med Lars Tärn, (keramikugnar) och fick pris på ugn. Faktiskt inte helt omöjligt att lösa. Vill mycket gärna ha en ugn så att jag kan skulptera när jag vill.
Igår kväll när jag höll i kottelisa, en mycket osäker tös med taggarna(bokstavligen) ute hela tiden, tyckte jag hon var svullen på kinden. Faan, tänkte jag nu har hon fått problem med tänderna, ner på badrummet och plockade fram pincetten och fick ut..........................torrfoder. Nu får jag byta till Hills igen, dyrare men vad gör man inte för familjen. Annars har inget utöver det vanliga hänt, jo förkylningen vill inte ge med sig och jag har haft blåsor i munnen i en veckas tid, inte skönt. Marcus försov sig igen!! tur att jag vaknade och fick upp honom....., fram med bilen, jag tror att han hann itid. Alltså den ungen!! Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0