Nu jävlar...

Fredagen 4/9

Idag är jag inte att leka med, Killen som beställt två kottar och som skulle levereras idag gav besked i går!!!!! efter att vi bestämt tid och plats, att han INTE kunde ta dom....snacka om att luften bara pös ur mej, så nu står jag återigen med alldeles förmycket djur. ATT jag aldrig lär mej. Jag ska aldrig lita på folk hädanefter. Gick och la mej med världens sämsta humör och vaknade likandant. Stefan ska vara glad att han är på jobbet för jag har fräst hela dagen om att det var väl själve fan vad här ser ut, det känns som man bor på jordstampat golv. Har varit gråtfärdig hela morgonen. Jag försöker hela tiden lösa utrymmesfrågan när det gäller mina älskade kottar, ja jag säger mina för Marcus har tappat intresset och vill bli av med allihopa. Visserligen har jag tillräckligt med djur och ska väl reducera antalet, men Fiffi och lillkotta får stanna. Stefan är snart klar med marsvinsburen till skinnisarna så de kan flytta in innan frosten kommer. Får väldigt dåligt samvete att jag blandar in honom i mina förvaringsproblem. Har inte heller orkat ta itu med hundsoffan efter Tanjas framfart i geggan, det är en skinnsoffa men det låg lite snygga kuddar under henne när hon var alldeles svart och de är inte snygga längre....

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Behöver du hjälp eller bara sällskap så RING. Jag kommer på stuts. Puss

2009-09-04 @ 23:17:17
Postat av: Ninni

2009-09-06 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0