Lite skvaller......

Torsdagen 24/9

Är fortfarande lite dålig men som tur är på bättringsvägen...Idag åkte jag i väg till keramiken och träffade Wicky och Lise, gjorde färdigt min 3 kilos drake och satte färg på en änglakatt. Nu finns det väl inte någon som har kunna missa Anna Anka!!?? Inte jag heller, den kvinnan vet hur man ska få rubriker...smart drag tycker jag. Nu tittar inte jag på själva programmet men kan ju ändå inte undgå att höra vad som sagts och vilken tyfon hon hammnat i. Jag tror att hon skrattar gått åt vad hon ställer till med i dom svenska sofforna. När jag sitter på keramiken ringer Stefan och undrar om jag kommer ihåg när jag kandiderade till Lucia på jobbet? mmmmm, sa jag. Kommer du ihåg vilka andra som var med då? JO!! sa Stefan, Anna Anka......Va faan. varför är inte jag boende i USA med diamanter, tjänstefolk att bossa runt med, Hon är ju inte mer blond än jag........ Detta är 20 års sen.

Imorgon ska jag upp tidigt, ska leverera kottelisa till Ättekulla. Hon ska få åka till Eskilstuna. Nu blev det inte den lilla kotten utan min älskade, tama och rent underbara kotte som åker istället. Jag får väl jobba med den lilla skiten lika mycket och hoppas att hon blir en kry liten kotte så småningom. Det är viktigare att köparna får en trevlig liten tjej istället. Johanna som ska ha henne tyckte att det var en bra ide. Så slutet gott. Anki 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0