Höstfint

Onsdagen 16/9

Igår var jag på Familia för att köpa mjölmask till kottarna, de hade ingen men jag hittade lite fina grejer till tv-rummet. Med höstfärger blir det en så vacker lyster tycker jag. Nöjd är jag ialla fall.

Min minsta kotte som ska till Eskilstuna mår inte bra, har varit i kontakt med köparna och det är inte säkert att köpet går igenom. vill inte skicka iväg henne och det är bara att betala tillbaka handpenningen. Hon vill inget och jag tycker hon är liten som en fågelunge. Äter gör hon ialla fall och hon springer i sitt hjul men det är något som inte stämmer med henne, det är bara att avvakta och hålla tummarna på att hon blir frisk.

Idag fick jag tag i mjölmask och Fiffi åt massor. Marcus tycker det är skitäckligt och vill inte ha dom på sitt rum, men se det skiter vi i kottarna och jag.....

Kom precis hem från keramiken och är riktigt trött i ryggen, men jag fick gjort lite saker och känner att det blev bra. När jag samlat ihop lite färdigställda alster kommer jag att fota dom och sätta in dom här ....Anki

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0