Glad igen...

Söndagen 6/9

Lite gladare blev jag efter hand. Fick städat badrummet, efter det kändes det lite bättre. Det är så att mår jag dåligt så måste lite egenkraft till. Vi tittade på en spök/skräck film på kvällen och den var skitbra. Jag grät faktiskt en liten skvätt. Stefan har gjort färdigt min bur och den blev ursnygg. Eftersom ilskan berodde på de icke sålda kottarna pratade jag med min kompis Karin. Hon föreslog att jag skulle ringa till Universeum och Tropikcenter i Halmstad...fick napp i Halmstad. Kottarna hämtas på Torsdag, Dom tar alla fyra!!!! snacka om att bli bönhörd.

Idag har vi varit på keramikutställning i Mörarp. Träffade på Greta Pott, en gamal hundkursare, hon sa att om hon hittade någon bra ugn skulle hon slå en signal. Sedan åkte vi till Ängelholms hembygdpark där de har den årliga trädgårdsfesten. Tanja var med och fick sitt lystmäte i dofter. Jag tror att vi gick förbi 20 talet hundar och hon var måttligt intresserad, sen mötte vi en liten borderterrier och hon bara blev lektokig. Snacka om förälskelse... måste bara säga att den damen......i går satt jag uppe och tittade på dumburken, då kommer Tanja upp med matskålen och lägger den i mitt knä. Vet den damen vad hon vill eller.....Anki

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Kan man älska den hunden mer.....? Hon har en charm som inte är av denna värld :)

Kul att du är på bättre humör och att det ordnade sig med kottarna. Puss puss

2009-09-07 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0