fingret....

Torsdagen 10/9

Idag äntligen fick mina små kottar ett nytt hem, alla fyra och det känns helt underbart. Då är det bara tösen som ska till Eskilstuna kvar, och så Fiffi och Kottefia så klart. jag önskar dem all lycka.

Igår hade vi celebert besök, Martina och Johan var här och fikade. Jag har inte sett min älskade dotter på nästan 14 dar och det känns som evigheter. Det var längesedan jag såg Johan också och han behövde hjälp med lite papper, han ska åka till USA och jobba som aupair och gå i skolan i ett år. Jag beundrar det jävlar anamma den grabben har, när jag var i hans ålder vågade jag inte ens gå på fel sida av gatan. Han är så go och alltid lika glad och jag önskar honom allt.

Idag skulle jag ut från min gård för att handla. Som alltid kollar jag läget innan jag beger mej iväg men idag så helt plötsligt hörde jag ett jävla liv från en biltuta, kollar i backspegeln och ser en bil, ja han var fan inte halv meter bakom, med sitt vackra finger i högsta hugg. Va faan, tror han att jag körde ut för att jävlas och riskera en krock kanske bara för jag inget annat har att göra??? Jag såg honom ju för fan inte. Här är 70 och kör man i just det har jag inte en chans att se om jag redan hunnit börja köra ut. Jag kör ju dock inte i 70 när jag kommer upp från min utfart. Ja ja, nästa gång är det han som får fingret. Jävla gubbe!!!!!
Dansa, min lilla gullegrisKusin Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0