det blir aldrig s......

Måndagen 28/9

Har vaknat på fel sida flera dagar irad nu. Jobbar på det men ibland blir det inte som man vill. Just nu vill jag bli kvar under täcket hela dagen. Det är synd om familjen för hur det än är så är det ju de närmsta som ser eländet. (alltså mej). Det blir så här ibland och då får man genomlida skitet för jag vet det går över, hoppas bara Stefan inte ger upp innan dess. Har varit i Jonstorp och fixat mina prylar. Gjorde ännu en katt, den andra är färdig och står just nu i köket. Inte ens besöket i verkstan gjorde mitt humör bättre. Måste se till att komma igång med något annat än det jag för tillfället gör (inget). Nej nu slutar klagomuren för idag. Har precis duschat och ska krypa isäng med Kay scarpetta och hennes gäng nu. God natt! Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0