Tråkigt besked

Tisdagen 27/10

Idag fick jag det hemska beskedet att vår älskade lilla mamma fått en stroke. Gud vad tankarna far i huvudet, och jag vet inte hur man tackla detta, nu är mamma vid god vigör och har inga synliga men, men det är fruktansvärt vad rädd jag blev. Nu håller vi tummarna  och att hon repar sig. Vi har varit och träffat henne och lämnat av lite grejer och det känns skönt att hon har humorn ibehåll men det är klart att det finns ångest och rädsla. Vet inte vad jag gör om jag inte får ha min mamma lika frisk och glad som hon alltid är. Jag älskar henne något så otroligt mycket. Vi håller tummarna och jag tackar Uffe för att han alltid tar de här jobbiga samtalen. Tack Uffe för att du ringde.

Inte nog med detta, jag glömde min lillasysters födelsedag i går......inte första gången ska jag säga, en gång ringde jag och pratade med pappa, vi pratade och pratade, tillslut frågade han om det inte var något jag ville säga honom? Neej, vad då. Snacka dej ur det om du kan! Anki

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var tråkigt att höra om din mamma, men skönt att höra att det låter som om det är under kontroll.

Hälsa så gott! Hon är underbar!



Kram Ninni

2009-10-27 @ 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0