sitter och kurar....

Fredagen 2/10

Sitter här inne och kurar medan höstvädret fullkommligt piskar på rutorna, mysigt värre. Nu ska här tändas ljus. Igår gick dagen fort ska jag säga, först till keramiken för egen del, hem och passa Ludvig, den godingen. Ludvig hämtades upp och jag ibilen till keramiken igen för kurs. Det var nio deltagare igår och de gjorde allt från tallrikar, granpynt (julen närmar sig) och tjocka damer. Kul. Väl hemma tittade vi på programmet INLÅST, jag bara blängde på Marcus.......gud nåde om du hittar på något. Visst, jag skämtade men aldrig ett skämt utan lite sanning. Hoppas att ungdommarna får sig en tankeställare.

Idag åker Marcus till sin pappa och Martina kommer hem, gud vad jag kan sakna den tösen, det är ju inte så ofta vi ses men bara hon får råd med bil blir det ändring på den punkten. Ihelgen får hon låna min bil då jag inte behöver den. Och så blir det lite fredagsvin (naturligtvis).

Jag har fått en väldig natthosta, då tänker jag ju på Stefan,,han ska ju upp tidigt, men den mannen sover sig igenom en jordbävning. Tur är väl det.

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0