och så var dom bara fyra

Tisdagen 20/10

I morse när jag skulle fodra kaninerna hittade jag inte de små ninerna´, de hade skuttat ut och satt nedanför trappan till ingången. Tyvärr var det bara fyra småninor kvar, har letat och letat men inte funnit den femte. Hoppas nu inte att de försvinner en efter en..... I morgon kommer Karin från Busebo och ska titta på de små. Kanske kan vi kolla könen då med, alltid lättare när man är två.

Idag började jag att skulptera på hemmaplan, gud vad tiden rinner iväg och det känns underbart att sitta hemma och bara skapa. När jag väl börjar går det undan....när jag sitter där med lera på händerna ringer min lillsyrra, hon kommer till mej ett par dagar i November, vad jag längtar dit, då ska vi bara umgås och mysa.

Pappa och gunilla var här idag och fick sig en liten kaffetår.

Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0