Mysig helg

Måndagen 5/10

Vilken mysig helg det varit. Martina hämtades upp och vi åkte till innerstan och Len hud, jag visste inte att vi skulle bege oss in till just stan och hade inte bytat om utan gick som vanligt i arbetskläder, först vägrade jag och tänkte sitta i bilen men Martina envisades och tycker att jag är söt i mina kläder. Förrutom Len hud så var vi på apoteket och fick gjort lite ärenden där med. Bra!! Så vi hade en mysfredag tillsammans. I lördags åkte jag och Stefan till Mölle för en liten tur, alltså Mölle!! gud vad fint det är där och nu piskade regnet och vågorna stod höga, ändå är där vackert och lite pitoreskt, tänk då bara på sommrarna när allt blommar och doftar. Efter turen stannade vi till på bäckafarm och provade deras helgbuffe´, urgott och mätt blev man. Martina lånade bilen då hon skulle jobba lite extra hos sin pappa, när hon kom hem var det ännu en myskväll, och nu hade Stefan två förvirrade hönor här hemma.                                                                                                     LITE BLANDADE BILDER FRÅN SOMMAREN

Kommentarer
Postat av: Mija

Hej!



Kolla in min blogg! Inte helt klar än men ändå ...



Kram

/Coraline



P.s Matte hälsar D.s

2009-10-06 @ 20:28:46
URL: http://www.coralines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0