höstbilder

söndagen 18/10

Imorse när jag tänkte att hundarna skulle ut i hundgården för att jag skulle få läsa och dricka kaffe i fred, sket det sig. Hela hundgården var full av Victorias höns och jag är glad att jag såg dom för de gick bakom hundhuset. Så för att rädda hönsen fick jag ta in odågorna istället. Stefan höststädar lite runt om på tomten, plockar in spannar, sågar de sista trädbitarna och samlar in lite grenar och dyl. Vi ska försöka ta det sista ogräset och hoppas att det underlättar fram på våren. Just nu håller Stefan på med helt underbara silversmycken, de måste bara ses!

Lite bilder som visar att även hösten kan vara vacker. Anki
mina söta kaninerFiffi vid gått mod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0