....

Onsdagen 21/10

Märks att det börjar bli kallt, värken är mer påtaglig om nätterna. Strunta i det kan i bland vara svårt då jag vaknar av den. Gick upp tidigt i dag då Karin skulle komma och titta på de små kaninerna. Vi fick snackat lite över en kopp kaffe, efter ett tag fick vi sällskap av Vanja, eventuellt vill hon ha en av kaninerna. Karin lämnade av hundfoder från Nordic och jag ska testa det istället, har förtillfället Bravos färskfoder. När jag blev ensam igen gjorde jag färdigt mina hästskulpturer och började på en ny. Måste nog sätta klockan annars är det lätt att jag sitter för länge och det klarar inte kroppen, men det är så lätt att bli sittandes för att det är så kul och rogivande.

Tanja gjorde en rymningsattack, när jag var på väg att ta av henne kopplet vände hon och rusade iväg. såg henne på en av ängarna och gick för att möta upp på andra sidan. Hon kom och mötte mej glad i hågen. Hade jag vetat att hon bara gick sin runda hade jag låtit henne hållas för det är ingen granne som direkt kan må dåligt av att hon promenerar förbi, men den tösen jagar och hälsar mer än gärna på allt och alla så det går ju tyvärr inte. Det är länge sen hon stack så jag får vara glad att hon kom tillbaka så fort. Den tösen, den tösen.

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0