bilder på smycken

Söndagen 25/10

Idag ville jag inte gå ut till kaninerna, och mycket riktigt ännu en kaninunge var borta. Stefan och jag gick ut för att ändra bland boxarna, detta för att kunna stänga in dom under natten. De ungar som är kvar är orädda och får jag bara behålla dessa kan de bli riktigt tama, men det ser dåligt ut. Väckte Marcus och Jonas, det var dax att åka till väla och klippa håret. Den grabben har en kaluffs som ingen annan. Fick handlat lite kläder till honom också.

När jag senare skulle kolla dom två kvarvarande ungar hittade jag tre!! Vet inte var den lille parveln gömt sig för jag har verkligen letat. Det jag kan tänka mej är att den gömt sig i en stor grotta mitt ute i hagen. Har även letat där men når inte ända in. Nu är de ialla fall inlåsta så nu kaaan det inte hända något. De är helt underbara.  Anki


Kommentarer
Postat av: mia

Hej hej ,hälsa din man att han gör jätte fina smycken, härligt med kreativa människor....



kram kram

2009-10-25 @ 18:06:27
URL: http://www.miasunika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0