skön helg

Söndagen 22/11

Vilken härlig helg det varit. i Fredags kom Malin med kompisen Julia, Marcus med kompisen Jonas, Martina och lagom till idol kom även Halit. Och på tal om Mrtina, vi hade bestämt att prommenera i onsdags och som alla vet blåste det stormvindar hela dagen men det hade Martina inte upptäckt utan tyckte jag var tråkig som inte tyckte vi skulle gå alls. Jaja, jag åkte och hämtade henne, utan hundar för det regnade som attans. Martina åkte då med hem, det var mej och familjen hon ville träffa så så fick det bli. Hon följde med ut en liten sväng och tyckte det var ett jävla väder, snacka om att hon blev "trackad" - Du som inte kunde förstå varför alla gnällde om vädret innan!. Tillbaka till helgen.......Det var skitmysigt när här var fullt hus. I lördags åkte vi alla till väla. Malin skulle ha en popcornmaskin och Julia lite godis. Marcus och jag skulle titta på kläder till honom. Stefan var chaffis. Varken jag eller Marcus tycker om trängsel men ett par jeans fick vi med oss. Nu måste vi dit i morgon igen för att hitta lite tröjor också. Martina jobbade och min bil var som vanligt (när det är helg)med henne. Idag har det verkligen varit (söndagsväder) varit inne och skulpterat en ny kärring. Är lite förskyld och inte på top. Min allra bästa vän har varit dålig och mina tankar går ofta till henne.

Just nu sitter Martina och skriver av recept och Marcus gör varma mackor i ugnen. 8 stycken skulle han visst ha....

Anki

Har försökt att sätta in bilder på den nya kärringen, men det vill sig inte så det får bli en annan gång

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag älskar dig som en syster! Puss

2009-11-24 @ 11:59:28
Postat av: Ninni

Jag älskar dig som en syster! Puss

2009-11-24 @ 11:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0