Rent!

Onsdagen 18/11

Jag gjorde slag i saken..Igår efter en fika hos pappa och Gunilla blev köket rent. Jag tog ner allting och diskade dessa saker, sen åkte gardiner i tvättbaljan och skyddet på kökssoffan+kuddöverdrag i tvättmaskinen. Sedan torkades skåp av och väggar damsögs. Vi har ju öppet kök dvs tak ända upp i nocken, med fria balkar och fy vad det blir dammigt. Detta tog ett tag och sedan var jag helt slut. Nu har jag fått "städförbud" av Stefan och får inte röra någonting. Eftersom jag haft huvudvärk i flera dagar, som troligen kommer från nacken har jag inte skulpterat något iheller, så nu kliar det i händerna över att få skapa. Ugnen har kommit inomhus och Stefan har satt på hjul som gör att jag lätt kan flytta den. Vi har ju som sagt inte så stor plats så när den inte används kan man skjuta den åt sidan. Skitbra!!.

Jag har funderat på hur jag ska få tillbaka lite muskelmassa. Den har försvunnit helt och jag känner att något måste göras. Men vad? Kan inte träna som andra, kan inte motionera på samma sätt som tidigare, visst kan jag gå, men det gör ingen skillnad. Funderar på att .........a va faan, jag vet inte, men något MÅSTE göras, jag är dock bara 43 och behöver kroppen ett antal år till. Behöver ett bra program som jag vet gör nytta och som är skapat för mej. Någon.........

Anki                                                                                                                                                Denna enormt stora och vackra ljuskrona har Stefan gjort. Det är en beställning och jag hoppas att dom blir nöjda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är duktig.....ta det lite lungt oxå.

Din man han kan han :) Han är en riktig skapare.

Kram lillis

2009-11-19 @ 12:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0