något på gång?

Torsdagen 12/11

Har haft en fruktansvärd huvudvärk i flera dagar nu och idag åkte jag inte till Yvonne. Lite tabletter, sen har jag "donat" lite härhemma. Inte klokt vad stökigt det blir över natten när man ligger till sängs,,,,javisst ja, Marcus har haft kompis här och det syns. Dom är dock duktiga på att plocka upp efter sig men trots detta syns det att de varit framme. Smutsiga skor med halva trädgården under sulan och skitiga jeans som ligger lite överallt tycks det som. Jag gillar killarna ialla fall och han får ha sina kompisar här ändå. Dom är gulliga.  

När huvudet kändes lite bättre skulpterade jag en stund och lyssnade på Cher. Jag älskar alla Chers låtar, även dom från 70-talet. Dom är skitbra och jag blir både glad och lite vemodig när jag lyssnar på texterna. 
Åkte iväg för att hämta Marcus nu ikväll i Påarp och vid en hästgård i närheten gick en vacker friserhäst lös över vägen, tur att jag alltid ligger lågt vid den hästgården för det är dålig sikt och mycket djur, annars hade jag kört på den. Ingen belysning och svart häst är inte någon bra kombination. Jag körde in på gården och knackade på för att de skulle kunna ta in rymmlingen.  
Satt och tittade på gamla foton av min man, attans vilken snygging!!! Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0