Bra böcker

Lördagen 14/11

Igår var en sån där dag då man bara ville sitta innne och kura. Framåt eftermiddagen gick vi in till Ronny och Victoria, vi hade med lite vin och snackade litegrann. De har alltid så mysigt och man känner sig alltid välkommen. Skönt med "sånna" grannar. Stefan och jag fortsatte kvällen med Idol...lite film. Jag avslutar alltid mina kvällar med böcker som Ni vet och jag är inne i Charlaine Harris värld just nu. Är totalt beroende av dessa böcker. Min kompis Vanja lånar ut dom till mej och jag har 6 böcker kvar. Det är alltså "True blood" jag snackar om och Sookie Stackhouse. Avslutade säsong två igår natt och bara måste ha nästa bok till ikväll. Det är de första böckerna jag läser på engelska och vilken otrolig skillnad det är. Det går inte att översätta den helt underbara känslan som finns i dom till svenska.

Vi ska till Munka Ljungby och hälsa på Stefans faster Aase, sen får vi se vad som händer. Vi började med att rensa ut för att få in min ugn men fick avsluta då vi inte har plats för allt skit man samlat på sig, som måste ha sin plats någon annanstans. Stefan måste utöka vindsgolvet, och det gör han i veckan som kommer, så ....som sagt utrensningen av allt som ska behållas får vänta. Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0