skitnatt

Tisdagen 26/5

Vilken skitnatt det varit. Gick och la mej med magont, tyckte väl att det var okej, men hann inte somna innan nästa skit gjorde sej påmind. Världens värk i höfterna, så jag somnade vid 5 halv 6 någongång. Gick upp vid 7 och har varit vaken sedan dess. Ingen hit precis, men har varit glad hela dagen ändå. Suttit och filosoferat mest hela dagen med ogräs i sikte, man mår rätt bra av att bara sitta och dra dessa hemska strån.
 Mina små grisar växer och blir sötare för varje dag. I mina ögon helt bedårande, i andras....det fulaste de sett,  Jaja, smaken är som baken. Anki

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag är inte alls avundsjuk på ER, systrar som är helt underbara, som har det så mysigt tillsammans....Kan man kanske få vara med nån gång???? Pussar och kramar från lilla mig ( Ninni )

2009-05-27 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0