Så trött

Lördagen 16/5

Jaha!!! nu är det åter dags att åka på utredning. Nu är man skickad till Oskarström, det ligger ju bara ca 30 mil bort så det går ju i en handvändning, Ska vara där kl 08:00 den 3/6 och vara klar 16;00 samma dag.  Vafaan tror dom att man bara lägger sig bakom ratten 60 mil när man har värk??, Eftersom jag inte åker tåg eller buss pga svår åksjuka måste jag ratta dit. Stefan tar ledigt för att hjälpköra. Undrar om det inte finns något som ligger närmre, nej visst faan, där har jag redan varit... Denna gång fick jag ialla fall ingen panik som jag fått de andra gångerna, detta för att jag då har stannat över, allt från 3-5 dagar och har måst köra själv. Det är inte körningen i sig utan rädslan över att inte hitta. Nu är jag enbart trött över att behöva gå igenom en utredning till, med allt vad det innebär, prata med en ny läkare en ny psykolog och en ny sjukgymnast. Dessa möten tar väl ca 1h/pers, vad gör man dess emellan? går på bio?? sedan ska dessa människor prata och sammanfatta, sen ska teamet gå igenom vad de kommit fram till med mej.  Klart!! 30 mil hem igen.. Jodå jag förstår att detta måste göras men eftersom jag varit lite överallt är jag rätt trött på allt doktorer och psykologer. Kan man inte få vara ifred???? Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0