nystädat

Torsdagen 28/5

Jag var och hämtade Mörarps goaste syskonpar igår. Hanna 8 och Ludvig 2. dom hoppade lite studsmatta och spelade fotboll med Marcus innan Ronny och Victoria kom. Fick fotograferat dom i flykten på mattan.

Idag städades marsvinsgården, alla marsvinen fick gå in i huset. de behöver verkligen varsit bad för gud vad dom är smutsiga av att springa ute. Gården städades och räffsades och istället för deras ramper som jag satt dit fick dom en annan konstruktion på ut och intrappan, vi får se om de gillar den. Nu är det klart!! I helgen kommer det två belgare hit.. Jag har ju beställt en gul hane från Klippan och min vän Karin har även hon köpt kanin därifrån. Karin ska hämta sin hona på Lördag och tar då även med sig min hane. Jättegulligt!! jag är evigt tacksam. Jag ska även hämta en vit hane. Så jag fick mina kaniner till slut. Den där råttan lyser med sin frånvaro, men vänta bara.....Anki
marsvin på bete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0