Ny kanin igen????

Måndagen 18/5

Har precis kommit hem från keramiken och känner mej så där mysigt trött. Ska bara författa lite och ta hundarna sista rundan sen är det sängen som gäller för lilla mej. Idag har hundarna fått fint i sin hundgård, Stefan har kört med trimmern och jag har klippt av grenar från träden. Björkgrenarna som klipptes av fick kaninerna. Nu är gräset kort och räffsat, det är lättare att hålla snyggt. Igår lukade jag lite inne hos marsvinen, försöker hålla nällorna i styr. Jag har haft lite otur med de kaniner jag beställt. först var det den gula hanen som dog, nu var det den vita hanen som råkade ut för en olycka!. Genom blocket hittade jag igår en gul hane i klippan, denna lilla grabb heter Elvis och jag kommer att åka och titta på honom nu i veckan. Om jag bestämmer mej för honom kommer han att vaccineras innan han får komma hem hit. Vill inte få hit någon sjukdom på mina älsklingar, och jag vill inte att Elvis blir sjuk av att komma hit. Det är inte bara att slänga med kaninerna hit och dit, det har jag lärt mej den hårda vägen. Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0